donderdag 18 juni 2009

Victorie!

Ik logeer een midweekje bij oppas. Het is erg gezellig, ze houdt ervan om lekker actief te zijn overdag waardoor ik iedere avond braaf op tijd helemaal uitgeteld in mijn mand lig te slapen. Morgen ga ik weer naar huis. Wat zal ik blij zijn om thuis weer lekker bij te kunnen komen na zo'n intensief midweekje! Ik kan in ieder geval met een trots gevoel naar huis gaan: éindelijk is het me gelukt om dat gekke ding dat vader van oppas laatst voor me bij 't tuincentrum kocht, kapot te krijgen. Yes! Dat rare vogel-beest van oppas zat wel ontzettend demotiverend te tsjielpen op de achtergrond, maar daar trok ik me ditmaal lekker niks van aan. Nothing can keep me away from victory! Oppas had het er al over dat ze dan een ander speeltje voor me wilden halen. Ik ben benieuwd. Die speeltjes hier blijven uitdagingen! Zware ballen (die ik overigens nog altijd niet kapot krijg, tot grote ergernis toe), harde lange bot-achtige staven van kunststof...
Maar vanavond dan eindelijk weer: victorie! Morgen weer lekker home sweet home.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten