woensdag 24 juni 2009

Kenniscentrum Beesten Techniek

Meegeweest met vriendin, om kennis te maken met haar collega's van het KCBT. Geweldige club: heeft zich helemaal toegelegd op het onderzoeken van de mogelijkheden van beestentechniek. Ik heb alles uit de kast gehaald om te laten zien wat mijn talenten zijn: poot geven, zitten, janken, drinken, waterdansen, kwispelen, wandelen, trekken en veel slopen natuurlijk. Gelukkig was er genoeg te vinden waar ik mijn tanden in kon zetten: de pet van L., een geweldig mooie posterkoker, het vest van vriendin, een witte leren stoel. Niet toevallig allemaal verschillende materialen natuurlijk: die lui van het kenniscentrum wilden natuurlijk zien wat een beest wel en niet kan.

Helaas lukte het niet om alles volledig te slopen. Collega B. nam me een aantal dingen af voordat ik ze kon versnipperen. En tegen vriendin zei ze dat ik een monster was maar wel een lief monster. Dat vind ik een compliment. Mooi om te gebruiken in mijn bedrijfsplan voor Zappa's Sloopwerken. Vooral omdat het door een deskundige is gezegd natuurlijk.



O ja, vriendin zei dat ik dan ook reclame moest maken voor haar werk. Ze hebben een mooi plaatje en een website (veel saaier dan die van mij natuurlijk maar mensen zijn altijd al saaier dan wij beesten): www.kenniscentrumbetatechniek.nl

Het lieve monster groet u!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten